5.5.2017

Stockholm haul


Tässä ois mun viime viikonloppuset Tukholman ostokset. Tai oikeestaan voisi sanoa Sephoran ja Viking Gracen ostokset, kun en maissa ostanut muista kaupoista mitään. Kaikki ostokset mahtu ylläolevaan kassiin, niin vois ehkä kuvitella, että en ostanut juurikaan mitään, mutta kyllä sitä rahaa silti meni...

Here's my Stockholm haul from the last weekend. Or maybe I should say Sephora and Viking Grace haul, since I didn't buy anything from other shops there. All the things I bought fit into the bag above, so you could think that I didn't buy much, but I did spent some money...


Ainoot vaateostokset tältä reissulta. En juurikaan käytä muita alushousuja, kuin näitä, koska nää nyt vaan on parhaita. 42,90€/3kpl Victoria's Secret, Viking Grace.

The only pieces of clothing I bought from this trip. I don't really use other underpants than these, because these are just the best. 42,90€/3pcs Victoria's Secret, Viking Grace.


Clinique high impact vedenkestävä ripsiväri. Vanha suosikki, pysyy kun tauti, pandasilmistä ei tietoakaan, ja se on jo ihme. Tämä laivan taxfreestä, 17,90€. Chanelin kynsilakka oli laivalla tarjouksessa niin hyvään hintaan, etten voinu jättää ostamatta. 10,25€. Chanelin kynsilakasta. Joistain markettilakoistakin saa maksaa enemmän. En ole kyllä vielä jaksanut kokeilla, niin en tiedä onko edes hyvä.

Clinique high impact waterproof mascara. This is an old favourite. Stays on foreves, no panda eyes to see, and that, is a miracle. This was from taxfree on the ship, 17,90€ This nail polish from Chanel was in so good offer on the ship, so I couldn'd leave it. 10,25€. For a Chanel nailpolish. Even some of the nail polishes at the supermarkets are more expensive. I've been too tired to try this yet, so I don't even know if it's good or not.


Bath & Body Worksin käsisaippua laivalta 9,00€. Edellisestä käsisaippuasta on jäljellä ihan vähän vaan, niin tää tuli kyllä tarpeeseen. Ja onhan toi pullokin nätti altaan reunalla. Sephoran pionin tuoksuista suihkusaippuaa mulla on ollut ennenkin, ja se oli niin kiva, että piti ostaa uudestaan nyt kun Sephorassa kävin. Tää saa kyllä odottaa laatikossa käyttöön pääsyä hetken, että saan jo avatut suihkusaippuat käytettyä loppuun. Kirsikankukan tuoksuinen käsirasva pääsikin jo käyttöön. Suihkusaippua oli 35kr ja käsirasva 55kr.

Bath & Body Works hand soap 9,00€ from the taxfree. My previous hand soap is almost empty, so this came in use. And that bottle is cute on the sink. Sephora's peony scented shower gel I've had before, and it was so nice, that I had to repurchase it, now that I was in Sephora. This is gonna have to wait in the drawer before I'll use it, since I want to use up the opened ones before. The crerry blossom scented hand cream I've already been using. The shower gel was 35kr and the hand cream 55kr.


Too Facedin Papa don't Peach-poskipuna. Onko söpömpää poskipunaa nähty?? Ja tuoksu on ihana. 290kr hinta ei ollu ihan niin ihana, mutta toi nyt vaan oli pakko saada :D

Papa don't Peach blush from Too Faced. How cute is that blush?? And the scent is just so lovely. The 290kr prise wasn't so lovely, but I just had to get it :D


Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä Too Facedin Chocolate Soleil-aurinkopuuteri. Mietin ensin tästä sitä vaaleampaa Milk Chocolate versiota, mutta päädyin kuitenkin tähän vähän tummempaan, enkä kyllä kadu. Vaikka oonkin ihan kalkkilaivan kapteeni, niin ei tää silti oo mikään liian tumma. Hintaa tällä oli 265kr.

Last but no least Chocolate Soleil Bronzer from Too Faced. At first I was thinking of the lighter Milk Chocolate version, but ended up with this darker version, and I don't regret it. Even though I am pale as a ghost, this isn't too dark. This cost 265kr.


Että sellaiset ostokset tällä kertaa. Kaiken sain mitä halusinkin, enkä tainnu tehdä yhtään hutiakaan. Kaikin puolin oon siis tyytyväinen tän kerran saaliiseen. Tän jälkeen vielä vähän kirsikankukkakuvia, ja sit saa Tukholma riittää.

So that was all this time. I got all that I wanted, and I don't think there were any bad ones. So all in all I'm pretty happy with what I got this time. After this just a little more of the cherry blossom pics, and then I'm done with Stockholm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti