31.12.2017

December phone pics


/ Uggit ensimmäistä ja varmaan viimeistä kertaa jalassa tänä talvena. On ne vaan niin liukkaat. / Siinä ois piparkakkutalotavotteita. / Kaupungin paras puu tähän aikaan vuodesta. /

/ Wearing Uggs for the first and propably the last time this winter. They are just so slippery. / Gingerbread house goals. / The best tree of the city at this time of the year. /


/ Oiskohan pitäny olla isompi kakkuvuoka? / Ihan nätti siitä silti tuli. / Lunta. /

/ I wonder if I should have used a bigger cake tin? / It turned out well after all. / Snow. /


/ Alkukuusta oli vielä pitkät hiukset. / Koululla oli uusittu koneet sitten viime käynnin. / Joulukortit postiin. /

/ I had long hair at the beginning of the month. / There were new computers at the school. / Writing Christmas cards. /


/ 💅 / Hölmö koira. / Pipareita. /

/ 💅 / A silly dog. / Gingerbread. /


/ Vähemmän liukkaat kengät. / Kynttilänvaloa kahdelta iltapäivällä. / Ei menny premium hukkaan noilla minuuteilla. /

/ Less slippery shoes. / Candle light at 2pm. / I feel like I got my money's worht with those minutes. /


/ Lisää lunta. / Aikamoinen viherpeukalo. / Led-tuikut lyhdyissä. Pattereiden luvattiin kestävän 12 päivää, mutta ne on nyt kestänyt jo 19 päivää. /

/ More snow. / Quite a green thumb I have. / LED tealights in the lanterns. /


/ Koira lumessa. / Oli sit muuten viiminen kerta ku annan kampaajan kihartaa mun hiukset. 🐩 / Tee-se-itse joulukoristeet. /

/ The dog in the snow. / It was the last time I let a hairdresser curl my hair. 🐩 / DIY Christmas decorations. /


/ Kaikki paketissa. / Joulukuusimetsällä. / Joulukoira. /

/ All wrapped up. / Picking up a Christmas tree. / A Christmas dog. /


/ 🎄 / Aattoaamun auringonnousu. / Toi mekko pääsee päälle vaan jouluna, noin joka kolmas vuosi. /

/🎄 / The sunrise of the Christmas eve. / I wear that dress only at Christmas like every three years. /


/ Kekkonen. / Joululahjat ja Köpiksen ostokset tulossa pian. / Vuosi on hyvä päättää flunssaan. /

/ Kekkonen. / What I got for Christmas and Cph haul coming soon. / It's good to end the year with a flu. /

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti