18.12.2017

Faves from the past few months


Jos vaikka pitkästä aikaa esittelis vähän viime aikojen suosikkijuttuja. Ihan hirveesti en oo uusia lemppareita löytäny edellisen tälläisen postauksen jälkeen, vaan oon lähinnä käyttäny vanhoja suosikkeja. Tässä kuitenkin muutamia maininnan arvoisia juttuja.


La Roche-Posay Effaclar Duo+ Corrective unclogging care anti-imperfections anti-marks nimihirviön ostin pari kuukautta sitten internethypetyksen takia. Sanoisin, että mulla ei sellasia aktiivisia näppylöitä ihan hirveästi ole, lähinnä vaan tiettyyn aikaan kuukaudesta, mutta joka ikinen niistä jättää tumman, punaisen arven, joka ei kovin äkkiä sitten häviäkkään, ja siihen ongelmaan tätä tuotetta monet suositteleekin. Parin kuukauden käytön perusteella voisin sanoa, että kyllä se jotain tekeen, mutta ei nyt mitään ihmeitä kuitenkaan. Parin kuukauden ikäinen arpi näyttää lähes samalta kuin puolen vuoden ikäinen arpi. Kun tää loppuu, täytyy kyllä käydä ostamassa uusi ja jatkaa käyttöä pidempään, jotta vaikutuksen näkee paremmin. Moroccanoilin Hydration shampoo on varmaan ainoa kokeilemani shampoo ikinä, mikä tekee mitä lupaa (pesemisen lisäksi tietysti). Edes mitkää hopeashampoot ei tee mun tukasta yhtään vähemmän keltaista. Tukka tuntuu oikeasti kosteutetulta pesun jälkeen. Onhan tää vähän hintavampi, mutta ei kyllä voi edes verrata markettishampoisiin. Ja toi iso pullo tulee kyllä kestämään käytössä kauan.


Macin Modesty-huulipuna on ollu melkein ainoa huulipuna, jota oon käyttäny sen jälkeen kun sen ostin. Koostumus on mukavan tuntuinen huulilla, ja pysyykin melko pitkään. Sävy on sellainen just täydellinen my lips but better, hyvin neutraali vaaleanpunainen. Clarinsin Instant Light Lip Comfort Oil honey on ollut ahkerassa käytössä viime aikoina. Kelien kylmentymisen myötä huulet on olleet melko kuivat, ja ne on kaivannu jotain perus huulirasvaa tehokkaampaa kosteuttajaa. Öisin käytän Elizabeth Ardenin 8 hour creamia, mikä on vieläkin tehokaampa, mutta koska sitä tarvii levittää sormin, vie aplikaattorilla varustettu, käytännöllisempi, Clarins voiton päiväsaikaan.


Invisibobblen Power ponnarit. Mun tukka ei oo mikään tyypillinen suomalainen hiirenhäntä, vaan paksuutta ja vahvuutta löytyy, joten nää tavallista vahvemmat ponnarit on ku mulle tehty. Hintaahan näillä Powereilla on vähän tavallisia enemmän, mutta kyllä sitä pitoakin on sitten enemmän. Oli mun vanhat, tavalliset, invisibobblet toki vähän löystynytkin käytössä, mutta silti ero näihin oli iso.


Paksuja neuleita on tullut käytettyä lähes päivittäin. Viileillä säillä mikään vaate ei oo mukavamppi kuin paksu, pehmeä neule. Näitä on kertynyt jo pieni kokoelma, kuvassa ehkä noin puolet. Jos mulla on kylmä, niin ennemmin laitan lisää vaatetta päälle, kuin säädän pattereita kovemmalle. Kuvassa ylhäältä alas: Hollister, Cubus, Vero Moda, Cubus.


Atrian guajillo-chili kanan fileesuikaleet. Tämä, riisi ja pakastevihannekset on ollu mun go-to-ruoka viimiset muutama kuukautta. Oon jo vähän kyllästyny siihen pippurimarinadiin, ja hunajamarinoidusta en oo kai ikinä tykänny, niin kiva että on joku muukin vaihtoehto. 


Gilmore girls. Oon ehkä vähän myöhässä tän tv-sarjan kanssa, sen loppumisesta kun on jo kymmenen vuotta. Just sellasta mukavaa hömppää, välillä ne vuosituhannen alun vaatteet herättää kyllä vähän hilpeyttä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti